کتاب چیست؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کتاب های الکترونیکی در قالب های مختلفی عرضه می شوند و هر قالب دارای ویژگی های خاص خود است. کتابهای الکترونیکی موجود در eBooks.com همیشه در هر قالب موجود نیست ، بنابراین لطفاً صفحه محصول را بررسی کنید تا قالبهای موجود برای آن کتاب خاص را بررسی کنید. اما سه فرمی که در حال حاضر ارائه می دهیم خواننده آنلاین ، PDF و EPUB ما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت بین این قالبها ، لطفا راهنمای قالب ما را بررسی کنید.

 

کتابهای الکترونیکی را می توان به صورت آنلاین در مرورگر خود خواند ، بدون نیاز به نرم افزار اضافی. اما برای بارگیری کتاب الکترونیکی ، باید یک قطعه کوچک از نرم افزار رایگان که به عنوان کتاب الکترونیکی معروف است ، بارگیری کنید. نرم افزار خاصی که به آن نیاز دارید بستگی به نوع دستگاه مورد نظر شما برای خواندن دارد (به عنوان مثال یک دستگاه دستی یا روی رایانه شما). برای مشاوره در مورد انتخاب خواننده مناسب ، راهنمای دستگاه ما را بررسی کنید.

 

محدودیت حق چاپ

کتابهای الکترونیکی موجود در eBooks.com تقریباً به طور انحصاری از خانه های انتشارات اصلی که نسبت به نویسندگانشان تعهدات قانونی دارند ، هستند. این تعهدات به نوبه خود به معنای محدودیت در نحوه توزیع و استفاده از کتابهای الکترونیکی است.

 

در دسترس بودن سرزمینی

برخی از کتاب ها مجاز به فروش در مکان های خاص نیستند. این تقریباً همیشه به این دلیل است که ناشری که کتاب الکترونیکی را به ما عرضه می کند فقط حق دارد آن کتاب را در سرزمین های جغرافیایی کاملاً مشخص تعریف کند. بنابراین ممکن است متوجه شوید کتاب الکترونیکی که می خواهید بخرید در کشور شما به عنوان کتاب در دسترس نیست. ناشر محلی دیگری نیز وجود دارد که حق انتشار در کشور شما را دارد و احتمالاً ناشر محلی شما آن را به عنوان کتاب منتشر نکرده است.

 

این امر با دسته بندی کتاب های مصرف کننده مانند داستان ، بیوگرافی ، رشد شخصی و غیره متداول است ، کتابهای علمی ، فنی و حرفه ای تمایل دارند که توسط ناشر واحدی در سطح جهان منتشر شود.

 

چاپ و کپی و چسباندن

به عنوان یک قاعده ، چاپ کل کتاب در یک نشست واحد امکان پذیر نیست. محدودیت های چاپ و کپی بر روی اکثر کتابهای الکترونیکی توزیع شده در بازار وجود دارد. این به مدیریت حقوق دیجیتال یا به سادگی DRM گفته می شود .

 

این ناشر کتاب است که تعیین می کند چه مقدار از کتاب (در صورت وجود) می توانید چاپ یا کپی و چسباندن کنید. برخی ناشران در این زمینه بسیار لیبرال هستند و شما را قادر می سازند کل کتاب را چاپ کنید ، در حالی که برخی دیگر برعکس هستند و اجازه چاپ و کپی ندارند. به طور کلی ، مقدار معقول چاپ و کپی توسط بیشتر ناشران امکان پذیر است.

 

اطلاعات کلیدی در مورد هر کتاب الکترونیکی که از eBooks.com در دسترس است (مانند مجوزهای چاپ و کپی) در صفحه prdouct برای هر کتاب نشان داده می شود. در پایین صفحه محصول در زیر دکمه "افزودن به سبد خرید" پیوندی با عنوان "مجوزهای چاپ و کپی" وجود دارد. لطفاً روی این لینک کلیک کنید و قبل از خرید کتاب الکترونیکی ، جدول را بررسی کنید تا مطمئن شوید که قالب متناسب با نیازهای شما است.

مراحل بعدی :

راهنمای شروع کار را بررسی کنید .

یا اگر حاضر هستید اولین خرید خود را انجام دهید ، راهنمای خرید کتاب را بخوانید.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد چه قالب هایی ارائه دهیم ، یا دستگاههایی که می توانید کتابهای الکترونیکی ما را مطالعه کنید ، لطفاً راهنمای و راهنمای دستگاه های قالب های کتاب الکترونیکی ما را بررسی کنید.

اگر نمی توانید کمک مورد نیاز خود را پیدا کنید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید .




:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Girls of Neptune
ت : جمعه 9 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی